20 Ekim 2012 Cumartesi

Abdullah Turhan Çizimleri

 
 
Atamızı Saygı ve Minnetle Anıyoruz.
 
 
 
CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN
 
 
 
 
 
 





 
1970 yılı Eskişehir maçı öncesi kalede Yavuz,geri dörtlü Levent,Yılmaz,Ercan,Serkan,orta saha Selim,Ziya,Fuat ileride Ogün,Nedim,Yaşar,1 kasım 1970 de yeni İstanbul Gazetesinde çalışmaya başlayan Abdullah Turhan'ın çizgileriyle
 
 Akşam Gazetesinin düzenlediği bir şarkı yarışmasıın tanıtımından.
 
 
Hollanda,Romanya ve macaristan yenilgileriyle Brezilya rüyamız ne yazık ki sona erdi.
Üstad Abdullah Turhan 1971 yılında sanki bugünler için çizmiş...

2 yorum:

  1. Abdullah turhan atatürk çizimi çok güzel hakikaten canlı gibi.
    serdary67

    YanıtlaSil
  2. Çizimler gözalıcı. Abdullah Turhan denince çoğumuzun hatırına Kara Murat gelirken benimkine ise Tolga geliyor. Kara Murat'ı roman olarak sevmez, çizgilerine ise bayılırdım. Vaktiyle --ilkokuldayken-- kara muratları sırf Tolga'nın maceralarını okumak için alırdım.
    Tolga 1983'te bağımsız dergi olarak çıktığında ise maceralarını ilgiyle takip etmiştim.
    Abdullah Turhan üstadın sanatına ve yeteneğine saygı duymamak elde değil.
    Bize O'nun güzel çizimlerini sunan Kolibri'ye teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil