15 Mayıs 2012 Salı

Merhaba

Gönül dostlarıma ulaşmanın başka bir yolu da neden burası olmasın?

2 yorum:

  1. Blog açmak bence okuyucularına karşı bir sorumluluk almak demek. Bu devirde internetle haşır neşir olan ve iki dakikada 5 blog gezen okuyucuyu memnun etmekde çok kolay depğil. Sürekli onları oyalayacak bir şeyler "üretmek" gerekiyor, üretemezsen başka mecralara yelken açıyorlar. Kapasiteni ve tarama izmini bildiğimden başarılı olacağından kuşkum yok.

    Sıkı takipçin ve gerektiğinde bir çizgiromansever olarak eleştirinlerinden biri olacağım.

    Sevgi & saygı

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sevgili Nadir.Seni blogumda gördüğüme sevindim.
    Öncelikle belirteyim ki,bu blogu açmamdaki sebep sıradan blog okuyucularını memnun etmek değildir.
    Biraz egoistçe olacak ama blog içeriğinde öncelikle kendi memnuniyetimi ön planda tutuyorum.Kendi penceremden baktığımda güzel bulduğum,beni şaşırtan,ender rastlanan ,elime aldığımda zillerimi çaldıran eserleri paylaşmaya gayret edeceğim.
    İzlenme sayısı da beklediğimden daha fazla bir ilgi olduğunu gösteriyor.
    Teşekkür beklentim yok,egomu okşayacak sözler istemiyorum.Ancak katılımın yüksek olması elbette ki sevindirir beni.
    İndirilip okunduğunun belirtilmesi yada ilgi çekip okuma arzusu uyandırdığını ifade eden yazıları veya paylaşımın hissettirdiği bir duygunun yansımasını görmek güzel olacaktır benim için. Zaten çok az kişiyiz ortak beğenileri olan.
    Eleştiri de yapıcı olduktan sonra elbette ki kabulümdür.Maddi bir hata varsa şayet, bildirildiğinde elimden geldiğince derhal düzeltmek isterim.
    Yollarımızın kesiştiği dostlarla nice güzelliklerde buluşabilmek dileğiyle...

    YanıtlaSil