18 Eylül 2012 Salı

Pet Shop Boys - Elysium


 
Neil Tennant ve Chris Lowe 'Elysium' albümünü 2012 'nin ilk aylarında Los Angeles'ta kaydettiler.Bu albümde Kanye West'in albümleriyle 3 Grammy alan Amerikalı yapımcı Andrew Dawson ile birlikte çalıştılar.

İkili ''Los Angeles'ta albüm yapmak ilham vericiydi.Değişik müzik tarzı olan yapımcıyla çalışmak müziğimize yeni bir boyut kazandırdı'' diyor.

Bu hafta listelere giren albümde 12 adet yeni şarkı var:

1Leaving
2Invisible
3Winner
4Your early stuff
5A face like that
6Breathing space
7Ego music
8Hold on
9Give it a go
10Memory of the future
11Everything means something
12Requiem in denim and leopardskin


2 yorum:

  1. Tahmin ettim zaten doğa ve hayvansever birisi de anca bu albümü dinler.
    serdary67

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu paylaşımı yapmamın sebebi doğa ve hayvansever olmam değil.
      Üniversite yıllarımda çok sevdiğim bir gruptu ve sıkça dinlerdim.Tam 25 yıl geçti dile kolay.

      Albümü görünce o günlere döndüm ve ikilinin sesini duymak güzel geldi.
      Ancak albümü beğendiğimi söyleyemem.
      Köprünün altından çok sular akmış açıkçası ve tamamını dinleyebildiğim bir şarkı da olmadı ne yazık ki.

      Lakin vefa böyle bir şeydir bana göre,iyi günde,kötü günde.

      Dostum dediğin biri alkışlasa da gayya kuyusuna atsa da değerlidir benim için.Fakat bunu arkamdan değil,yüzüme karşı yapmasını tercih ederim.

      Ama benim müzik konusunda kabul ettiğim,renkler ve zevklerin tartışılamayacağıdır.

      Bu günlerde sık dinlediğim bir şarkı tavsiye edeyim telafi için:
      Amelia Lily'den You Bring Me Joy.

      Pink - Blow Me
      Script - Hall of Fame
      Flo Rida - I Cry
      Avicii - Superlove
      Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together

      son zamanlarda dinlediğim aklımda kalan şarkılar.

      +++++++++++++++++

      Öfkeli arkadaş,bana göre kimse mutlak iyi yada mutlak kötü değildir.Harici şartların büyük etkisi vardır.
      Promosyoncu marangoz iddiasını ortaya atan her kimse hala bunu ispatlayamamıştır.Hukukta herkes savını ispatla yükümlüdür.Bunu yapamazsa da o kişiye müfteri denir.Bu kişinin kim olduğunu bilmiyorum ve bad guy karşılığı olarak kullanılan bir nickname kastetmedim.

      Derdin neyse kolibriozel@gmail.com adresinden paylaş benimle.Sana söz aramızda kalacak.En azından müzik zevkini öğrenmiş olurum.

      Arkadaşını vip yapıp linkleri ortalığa saçma fikrin gerçekten çocukça ve komik.
      Ben zaten bu işe başladığımda deklare etmiştim herkese,''kovanım yağma olsun'' diye.:))

      1 saniyede çeken tarayıcı alırsan bana bildir,eski paylaştığım kitapları sana taraman için vereyim,yeniden tara.İşte o zaman benim adımı zikretmeni falan da istemem.
      Hem omursuz bir iş yapmamış olursun hem de yaralı bir parmakla ilgilenmiş olursun.;)

      Sil